World of Paradise
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Mafia infested country, war unending.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Genveje
Seneste emner
» Guide til profil og emner
World of Paradise Icon_minitimeLør Maj 11, 2019 12:46 am af Admin

» Reglerne. OBS! Læs!
World of Paradise Icon_minitimeLør Maj 11, 2019 12:46 am af Admin

» World of Paradise
World of Paradise Icon_minitimeLør Maj 11, 2019 12:45 am af Admin

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

 

 World of Paradise

Go down 
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 4
Join date : 07/09/17
Age : 26

World of Paradise Empty
IndlægEmne: World of Paradise   World of Paradise Icon_minitimeLør Maj 11, 2019 12:45 am

World of Paradise


Du finder dig selv i en verden fuld af kaos. Det gælder om at have den højeste rang eller at være stenrig, bare for at kunne overleve. Har du ingen af delene, skal du heller ikke regne med at kunne kæmpe dig op til det, det er nemlig få der kan det.
Dem der ingenting har, har heller ikke nogen plads i samfundet. De svage og fattige bliver der ikke taget hensyn til og hvis man bliver set i den dyre ende, skal du nok regne med ikke at se dagens lys igen.


Om siden:

World of Paradise er en side som forgår i en alternativ verden, hvor forskellige klaner har overtaget og en stor klan køre det hele.
At der er flere klaner gør naturligvis at der forgår masser af krige imellem hver klan, som gør verden farlig at leve i, da det er nemt at blive involveret, selvom man intet har med det at gøre.
Tilbage til toppen Go down
 
World of Paradise
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
World of Paradise :: Det grundlæggende :: Reglerne og guides-
Gå til: